EMPLEATS ADMINISTRATIUS, EN GENERAL
BARCELONA (BARCELONA)
: Oficina de Treball del SOC
: Lloc de feina ofert: EMPLEATS ADMINISTRATIUS, EN GENERAL Competències informàtiques: Ha de complir algun dels requisits següents: CORREU ELECTRÒNIC/MISSATGERIA;ACCESS;MICROSOFT OFFICE;MICROSOFT WORD;MICROSOFT EXCEL Horari: 9.30h-14.30h Requisits imprescindibles: AUXILIAR ADMINSTRATIVA/RECEPCIONISTA per empresa de serveis d'atenció a domicili. Per atenció al públic, atenció i distribució de trucades, recepció de cv, inscripcions en borsa de treball, registre de dades i arxiu. Amb formació de CFGM Gestió Administrativa. Experiència de 6 mesos en lloc similar. Ofimàtica i nivell mig d'anglès. Català i Castellà nivell alt. Jornada parcial diaria de 5 hores de 9.30h. a 14.30h. Salari brut en 12 pagues 560€. Nombre de pagues: 12 Nivell professional: Nivell professional:OFICIALS DE 1A; Nivell professional alternatiu:AJUDANTS, AUXILIARS I ESPECIALISTES
: LABORAL INDEFINIT
: 5
: 560
: 560
30/05/2014
Vull saber-ne més