Bacelona (Barcelona)
Empresa: CONECTALIS
Descripción: Empresa d'enginyeria de telecomunicacions, que actualment presta serveis a l'estranger amb un 85% d'activitat exportadora, busca un/una profesional per fer-se càrrec de la comptabilitat i de la ...
Requisitos: Busquem una persona amb un mínim de 5 anys d'experiència amb el següent perfil: a) Experiència de més de 5 anys en Pimes. No ens interessa l'experiència en grans empreses. b) Domini del Contaplus. c) Coneixements d'anglés i francés (aquest darrer aspecte força valorable). d) Català. e) Experiència en la comptabilitat de l'empresa, i en la presentació de totes les declaracions trimestral i anuals. f) Coneixement de gestió de recursos humans. g) Experiència demostrable en una empresa de serveis. h) Experiencia en els requeriments i processos administratius d'importació i exportació de bens i serveis. i) Experiència en la gestió administrativa de RRHH. j) Capacitat d'interlocució amb les entitats bancàries i de negociació. k) Bon ús de totes les eines ofimàtiques i online. Valorem: a) Independència. b) Iniciativa. c) Adaptabilitat als canvis. d) Dinamisme. e) Confidencialitat i discrecció. f) Capacitat de gestió de situacions d'estress.
Contrato: Indefinido
Jornada: Completa
29-03-2014
Vull saber-ne més
Empresa: CONECTALIS
Descripción: Empresa d'enginyeria de telecomunicacions, que actualment presta serveis a l'estranger amb un 85% d'activitat exportadora, busca un/una profesional per fer-se càrrec de la comptabilitat i de la ...
Requisitos: Busquem una persona amb un mínim de 5 anys d'experiència amb el següent perfil: a) Experiència de més de 5 anys en Pimes. No ens interessa l'experiència en grans empreses. b) Domini del Contaplus. c) Coneixements d'anglés i francés (aquest darrer aspecte força valorable). d) Català. e) Experiència en la comptabilitat de l'empresa, i en la presentació de totes les declaracions trimestral i anuals. f) Coneixement de gestió de recursos humans. g) Experiència demostrable en una empresa de serveis. h) Experiencia en els requeriments i processos administratius d'importació i exportació de bens i serveis. i) Experiència en la gestió administrativa de RRHH. j) Capacitat d'interlocució amb les entitats bancàries i de negociació. k) Bon ús de totes les eines ofimàtiques i online. Valorem: a) Independència. b) Iniciativa. c) Adaptabilitat als canvis. d) Dinamisme. e) Confidencialitat i discrecció. f) Capacitat de gestió de situacions d'estress.
Contrato: Indefinido
Jornada: Completa
29-03-2014
Vull saber-ne més