diumenge, 11 de gener del 2015

Tècnic de Gestió Secretaria Escolar

Barcelona (Barcelona)

Empresa: Fundació Jesuïtes Educació

Descripción: Busquem una persona que cerca un projecte professional amb un fort component humanístic i de compromís social que amb una clara vocació de servei i ajuda. S'incorporarà al departament de ...

Requisitos: · FP II en Secretariat o Administració o Diplomatura/ Grau en Ciències empresarials · Nivell mig-alt d'anglès · Nivell alt d'Excel i altres eines ofimàtiques i TIC · Experiència mínima de 2 anys, en departament de secretariat d'una PIME, en una assessoria, escola o Universitat. . Es valorarà conèixer la xarxa d'Escoles de Jesuïtes Educació i el seu entorn. Habilitats: · Capacitat de planificació i ordre. · Capacitat de gestió, autonomia i pro activitat · Capacitat de ser polivalent. · Capacitat de treball en equip. · Capacitat d'analítica i d'organització. · Orientació al client intern i extern. · Habilitat per les relacions interpersonals i la comunicació verbal i escrita. Assertivitat. · Discreció i confidencialitat

Contrato: Indefinido

Jornada: Completa



11-01-2015

Vull saber-ne més