Oficina d'Informació i Atenció al Client
BARCELONA (BARCELONA)
: Tibidabo
: Formant part del Departament d'Operacions, els/les candidats/tes seleccionats s'incorporaran a l'Equip del Punt d'Informació i Atenció al Client, realitzant les següents funcions:
Proporcionar informació dels horaris, tarifes, atraccions, espectacles, etc., als clients del Parc d'Atraccions.
Resolució d'incidències i/o reclamacions, amb el suport dels Coordinadors.
Donar suport a la Oficina del Tibiclub, atenent nous socis i incidències dels actuals socis del parc.
Requisits
Titulacions:
CFGM, Batxillerat o estudis relacionats en l'àmbit del Turisme, la gestió cultural o similar
Idiomes: Català Nivell C i Anglès nivell First Certificate
Experiència mínima d'un any en llocs de treball que hagin implicat atenció directa al client.
Busquem persones dinàmiques, empàtiques I orientades cap al client, que comparteixin els nostres valors corporatius: SEGURETAT, PASSIÓ PEL CLIENT, COMPROMÍS I EFICIÈNCIA.
: LABORAL TEMPORAL
: 0
: 0
: 0
07/12/2014
Vull saber-ne més