dimarts, 9 de desembre del 2014

Activitats d'oci - Oficina d'Informació i Atenció al Client

Oficina d'Informació i Atenció al Client




BARCELONA (BARCELONA)

: Tibidabo

: Formant part del Departament d'Operacions, els/les candidats/tes seleccionats s'incorporaran a l'Equip del Punt d'Informació i Atenció al Client, realitzant les següents funcions:

Proporcionar informació dels horaris, tarifes, atraccions, espectacles, etc., als clients del Parc d'Atraccions.

Resolució d'incidències i/o reclamacions, amb el suport dels Coordinadors.

Donar suport a la Oficina del Tibiclub, atenent nous socis i incidències dels actuals socis del parc.



Requisits

Titulacions:

CFGM, Batxillerat o estudis relacionats en l'àmbit del Turisme, la gestió cultural o similar

Idiomes: Català Nivell C i Anglès nivell First Certificate

Experiència mínima d'un any en llocs de treball que hagin implicat atenció directa al client.

Busquem persones dinàmiques, empàtiques I orientades cap al client, que comparteixin els nostres valors corporatius: SEGURETAT, PASSIÓ PEL CLIENT, COMPROMÍS I EFICIÈNCIA.

: LABORAL TEMPORAL

: 0

: 0

: 0

07/12/2014

Vull saber-ne més